Babymassage



Snacka om att Ola var trött i morse!!! Började jobba idag efter nästan 3 veckors ledighet.  Han grymtade och suckade som aldrig förr.  Puss och kram hjärtat!

10.30 idag ska jag & Freja på babymassage. Mysigt. Får se om hon lyckas vara vaken för just vid den tiden är hon TRÖTT och sover som en stock. Brukar inte gå på "mamma-baby träffar".  Gillar det inte. Hatar tävlingen som pågår mellan alla mammor.
  • kan din bebis vända sig?
  • Hur många barn har du.... jag har faktiskt 14! Och alla är såååå snälla
  • hur bra har ni det du och pappan?
  • När har dina barn börjat gå, krypa ?
  • Jag köper bara pampers!
  • Vart köper du dina kläder? Jag köper bara polarn & pyret kläder. Handlar aldrig på rea!! ( varför inte idiot!!)
  • Jag gick upp såååå mycket eller jag gick upp sååååå lite
  • bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Hatar det!!!! Blir så irriterad för när blev föräldrarskapet & barn en tävling!! Idioter!!  Barn är barn och alla är vi Olika! Och YES!! REA is the shit!!! Rea är bland det bästa som finns.  Och Hurra för blöjor som funkar skitbra men som bara kostar hälften som alla andra! 

I´m Off! Ni lär få information om träffen senare :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Håller med dig helt och fullt. Jag gillade aldrig att gå till öppna förskolan heller. Samma tugg där, värst var ju morsorna som hade arton barn och som mer eller mindre bodde där....

2009-01-07 @ 08:47:27
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: fridasannaingela

ja blir knäpp, det skulle ju va enkelt att lägga upp en blogg ?

jag tror att jag behöver en personlig assisten för att få till en, det går INTE !!!!

Går inte ens lägga upp en bakgrund =0(

2009-01-07 @ 09:08:11
Postat av: mitha

ja precis sådär är det ju!!!

Gud om man talar om att man köper enbart blöjor på Lidl....och INTE pampers...men skiljer det fan nästan 100 spänn (ja lite överdrivet) så nog fan köper jag Lidls blöjor som jag för övrigt tycker är bättre än både pampers och liberos!



Hoppas ni får mysigt ändå=)



OCH JA REA IS THE SHIIIIIT!!!!! LOVE IT!



2009-01-07 @ 09:47:00
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: pocca

Hm... ja, jag förstår dig precis!!! och ändå har ju du barn liksom. Jag har inga, men kan väl... lyssna ändå om jag hamnar på någon förfest el dyl med många mammor. DET JAG tycker är vedervärdigt att lyssna på är när de BARA pratar om barnen. Vad får dem att tro att jag är SÅ HIMLA INTRESSERAD AV ATT LYSSNA PÅ DET EN HEEEEEEEl KVÄLL!? Ett tag är okej, men inte en HEL kväll. Men jag tycker mest det är synd... ärligt talat. För enligt mig innebär det att de inte hade ett eget liv innan och då är det synd att de bara kan leva genom sina barn. Men vem vet...jag kanske kommer förvandlas till värsta mammamonstret själv. Men en sak är säker i alla fall... jag kommer inte sitta och överösa andra oskyldiga människor detaljer om förlossning, vikt, åkommer, storlekar... och dear lord vad det nu mår vara.

Pöss

2009-01-07 @ 13:29:36
URL: http://poccahonta.blogg.se/
Postat av: E

Kan tänka mig att det blir en tävling, har en vän som har börjat visa de där tendenserna, inte bra alls ;-D Nåja,dina kids är ju bäst så du behöver ju inte bevisa något ;-D Kramar å säger godafton redan nu

2009-01-07 @ 16:37:44
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0