1 Januari-2009

Och vilket väder!!! Strålande sol & liiite rimfrost om man tittar noga ;)  Håller tummarna för att detta år börjar jättebra. Ska köpa mig en trisslott sen och vinna lite miljoner tänkte jag. Funderar på att vinna 50 000 i månaden. För då skulle jag öppna något eget. Ett ställe där man kunde sitta & mysa i timmar till alldeles för tung musik ;) käka gott & onyttigt.  ååååååå shit vad jag vill!!!! Eller ska jag säga shit vad VI vill ;) Ja, vi säger nog så. Jag tar en sån lott!

Kvällen igår var lugn och trevlig. Vi käkade massa god mat och drack jättemycket julmust! Det är nog inte bara Alva som har ett julmust begär nu, illa illa.  Nytt år, Nya tag. Nät vi hade käkat färdigt igår så åkte jag & Freja och hämtade Lisen som följde med och skålade in det nya året. Satt sen och pratade om allt möjligt över en kopp kaffe.  kl 01.30 åkte vi hem.  Keiren & Alva var vakna hela kvällen.

  dukning                           förrätt                         varmrätt
 

& dessert. mummsfillibabba!!


Världens bästa farmor & farfar, son & bebis :) ( tyyypiskt Noa haha)


1 st normal                                           1 st. galen



Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack snälla.

2009-01-01 @ 18:02:33
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Kalle

ja tänk 50 000 i månaden... vilken DRÖM! men sånt händer aldrig... fast frågan är om allt skulle bli så lyckligt då, egentligen!?

2009-01-01 @ 18:30:17
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: E

Vad fin hon var tjejen, snacka om drömklänningen på. Maten såg kanongod ut måste jag säga. Det är faktiskt ok med huvudet idag, bara seg man jag la mig vid 6.00-snåret så jag har mig själv att skylla ;-) Kramar

2009-01-01 @ 18:51:38
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anki

Så fina kort=) Å wow vilken dukning & vilken smarrig det så ut att vara:)

Kram

2009-01-01 @ 21:34:58
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: fridasannaingela

hej sötaste, tokigaste mest "långtbortaste" lillasyster´n vinkvink*

2009-01-02 @ 09:04:11
Postat av: fridasannaingela

faan vilken poppig svärmor, värsta bondelid tröjan ju ...

va på mq o såg sjukt mycke snygga bondelidkläder...

tror ja ochså behöver köpa en lott..

behöver dock inte gå långt, har ridskolans "en miljon lotter" hemma, bara att betala o skrapa..

i aug BLIR det egen butik på furuvägen..inget kaffe men ända = )

2009-01-02 @ 09:07:37
Postat av: Åzzy

Vilket fint porslin! Det såg fint ut på tallrikarna oxå men det var porslinet som fångade mitt öga ;)

2009-01-02 @ 10:08:11
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0