Trött i hövve!!

Har fixat å donat som en galning idag. mammaträff, vägning & vaccination av Frejaskrutten , Kompisar med hem, Mellanmål till en hel armé, storhandlat och även dagens stora problem ...SWEDBANK!!  Jag fullkomligt hatar vårt bankkontor som har gett sig fan på att vi inte ska få köpa hus. Vi har inte en räkning som ligger någonstans & eftersläpar . Vi har ingen kredit på något kort och handlar aldrig på avbetalning.  Vi äger allt vi har. Vill vi ha något så sparar vi.  Vi äger 2 bilar med ett sammalagt värde av 30 000!!! Men mr bankgubbe tycker inte vi är tillräckligt mogna att äga ett hus. HM.. vi har 3 barn & en mycket bra ekonomi !! + att vi skulle sänka vår boendekostnad med 4000 i månaden!!  Har pratat med flera som säger direkt :
- BYT BANK!!!
- BYT BANK!!
jag säger LÄTT ATT JAG GÖR!!

Så nu idag har vi ansökt om lånelöfte hos en annan bank! Tyvärr så börjar tiden ta slut för huset vi vill ha har redan kommit upp i utgångspriset och jag är rädd för att köpet inte är långt borta.  pratade med mäklaren förut som sa att tiden va knapp nu för säljaren vill bli av med det NU!!

- VÄÄÄÄNTA PÅ OSS!!

Alldels strax ska jag bänka mig i soffan , behöver få varva ner och bara va.  Ska bara kolla in era inlägg först.
  1. Design: Simon & Tomas
  2. CSI NY
  3. Sanningen bakom size zero
Sötnos Freja tog sig en dusch :)



Kommentarer
Postat av: Åzzy

Jag har Danske Bank (Bohusbanken... Finns i Skåne oxå...) och den gillar jag! Jag valde dem för att jag fick handpenningslån när jag köpte min lägenhet.

2009-02-23 @ 19:28:32
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: mitha

SKITBANK! Byt till handelsbanken om ni har det i Sölvesborg!



JÄvla kass anledning när ni tom sänker kostnaden också!



GRRRRR



SötFreja!!!!

2009-02-23 @ 19:55:00
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Anonym

Byt till Nordea..det gjorde vi när vi köpte vårt hus:))

2009-02-23 @ 20:09:04
Postat av: mia

wow vilken bild på stumpan, säger med BYT BANK det kommer fungera, swe här i stan har inte bra rykte

pöössss

2009-02-23 @ 20:37:56
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: mamma

Tack för ett underbart godnatt kort på freja, natti natti älskar er kram mamma

2009-02-23 @ 21:47:56
Postat av: gittan

Vilken sötnos!!! byt bank så ska ni se att det löser sig

2009-02-24 @ 10:25:05
Postat av: byron

Swedbank suger häst + valfritt ord.

Vi fick absolut inte låna pengar hos dom. Vi skulle spara för annars hade vi absolut inte råd med bostad.

Gick till Nordea. No problemo tyckte dom. Sedan valde vi SEB eftersom mäklaren hade samarbete med dom.



Byt bank!

2009-02-24 @ 10:39:52
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0