Malin hjärta Opeth

I morgon åker jag & Ola till Malmö för att lyssna på helt fantastiska Opeth!  Tänk vilken känsla det är när man en dag råkar "springa" på en band.  Detta hände 2001 då svenska Opeth släppte sitt femte album, Blackwater Park  Av alla skivor de släppt så är  Blackwater Park, Deliverance och deras senaste Watershed mina absoluta  favoriter.  I morgon är det första gången jag ser dom live.  Detta är lika stort för mig som mina barn födelse..hahaha   Jag är helt stissig i hela kroppen!!


För er som vill testa på lite soft death metal så lyssna på hela den här. Det var den här låten som fick mig helt kär!  Dirge for November

Kommentarer
Postat av: mitha

Hoppas ni får riktigt riktigt roligt=)



KRAMAR

2009-02-17 @ 11:24:25
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Anonym

Vilken grej, mys rejält och lyssna så att öronen trillar av ;D

2009-02-17 @ 17:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0