Lycklig, Lyckligare, Lyckligast!

Jag är så glad idag så jag nästan spricker.  Opeth var som ni säkert redan försått så  in i "censur" bra.  Vi stod längt fram på ena sidan så vi var sååååååå nära. Vi såg alla. Jag stod där helt parasyserad och bara njöt.  Detta är bland det bästa som hänt mig. Tack igen snälla Älskade Ola för biljetten och tack snälla Lisen som hängde på när Ola blev sjuk. Nu är det bara att vänta tills nästa gång.

Käkade på vinylbaren innan som låg vägg i vägg med KB. En sån skulle man öppna!! Vilken dröm :)


Elvis släng dig i väggen.. this is the real KING!!!  Mikael Åkerfeldt



Martin Mendez som visade sig skiiitliten. 

kolla vad mycket vackert långt tovigt hår...!! :))

Hej då.. snyftsnyft :)) See ya soon!


Köpte en mössa till Freja  och en t-shirt till mig såklart. ( det måste man )


Kommentarer
Postat av: Lizzi

Tack för igår älskade Malin ....det var skitmysigt o bra framförallt. Å vilket skönt ställe!! Det var inte sista gången vi åker dit minsann!!! Kram

2009-02-19 @ 17:22:53
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snacka inte skit om Elvis! Ha, ha... Och KB står sig än! Efter alla år!

2009-02-19 @ 18:04:37
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Anonym

jättesnygg tröja!

2009-02-20 @ 00:01:34
Postat av: E

Jag är så glad för din skull,finns inget bättre än att verkligen vara på en sådan konsert som man skulle kunna dö för, puss på dig

2009-02-20 @ 14:20:32
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0