Fika hos Mia, Vilda & Viola :)

Satte oss i bilen för att åka till the HjortaHood ;)  Väl framme så var det jättefint dukat och tända ljus å allt :) Supermysigt. Alva och Vilda har verkligen funnit varandra och leker som galningar.  Jättekul. När vi åkte därifrån så sa Alva. Vi ser typ samma stjärnor jag och min bästis Vilda. Samma stjärnor i samma värld.  Jag och min Bästis. Jättegulligt.  Blir alldeles tårögd.  Tack för kaffet och trevligt sällskap.

2 galna posers




Alva hittade ett par klackskor som hon föll pladaskt för!!!! haha hon står som en anka haha


Kommentarer
Postat av: mia

shit va gulligt, vi ser typ samma stjärnor : ) jag garvar högt åt bilderna, så sjukt kul när du ritar med på dom, låt bli min gåvagn tjockis, asg! stort tack och kram

2009-02-27 @ 22:07:09
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Det är det här som är det "värsta" med att vara mammaledig, allt fikande hela tiden. Man vet ju att man borde låta bli, men hur lätt är det lixom?:) Kul att du hittar lite folk att umgås med....

2009-02-28 @ 09:32:23
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahaha underbar humor har du!!

2009-02-28 @ 10:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0