En Torsdag fram till 20.17

Är sååå trött i skallen! Alva har haft en såkallad inge-bra-dag! Inget värre men ändå ganska olikt henne. Kanske bara trött efter en tuff dag på dagis. Torsdagarna på hennes dagis ganska stökiga.  Hon sover nu i vår säng. Fick somna där ikväll.

Tidigare idag så har jag & Freja vart på babyrytmik och  fikat med Mia, Sandra och alla våra småskruttar på RITZ ( skräll). Fick även träffa Deras vän Fia :) som tydligen gör snygga kändisnaglar,  å de ä ju bra att veta om mina egna naglar får för sig att bli jättefula. Vi hade jättetrevligt  och tjötade om allt och ingenting. 

Va även och fixade lite kläder till Freja. Hon har växt ur alla sina bodysar så det var bara att köpa nya. SÅÅÅ mycket vårsnyggt hade dom fått in på name it.  Få ta nästa barnbidrag och köpa lite fina vårkläder.  Köpte även en ny scarf till Ola.  Ola = glad = galen i scarfes :)

Babyrytmik. Kolla in Fejas lår dom har hon ärvt av sin far  hahaha

Underbara färger :)

Baby-scarf från name it. Finns i jättemånga olika mönster och färger.  Skitsnygga och praktiska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefina kläder

2009-02-26 @ 20:55:20
Postat av: Kattis

Oh vilka fina kläder, ibland skulle man kunna köpa barn kläder bara för att dem är gulliga =)

Tintin är Ingrid en väninna från Göteborg, han jag håller av har annat namn... jag vet att jag är hemlig pözz på dig gumman <3

2009-02-26 @ 20:59:20
URL: http://katteyes.wordpress.com/
Postat av: Pocca

Sötis!!! Vill klämma!!!!

2009-02-26 @ 21:17:44
Postat av: Kamilla

Dom har en Name it affär i Åmål. Jag så Alvas coola skinnjacka. Jag handlade Espritkläder till barnen där för halva priset. Vilken kvalité!!

2009-02-26 @ 21:18:42
Postat av: mia

oo jag sa ju de skit fina nya kläder, massa starka färger, Freja kommer bli snyggare än någonsin i sin outfit : ), tack för idag, kram från hjortahodden

2009-02-26 @ 21:58:39
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: mia

oo jag sa ju de skit fina nya kläder, massa starka färger, Freja kommer bli snyggare än någonsin i sin outfit : ), tack för idag, kram från hjortahodden

2009-02-26 @ 22:00:41
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: E

Så söta saker, tack snälla du för dina peppande inlägg du ska verkligen verkligen veta att jag uppskattar det enormt mkt. Har inte orkat vara inne på datorn idag, har bara slappat, lipat och varit off.



Blir så trött, varför går det inte. Pratade med reumatologen idag och de vill sätta in andra mediciner som gör att jag inte ens då får försöka. Blä!



Nu ska jag gå och se Gordon och klämma de sista flottiga chipsen ;-D Hoppas du får en fantastiskt bra afton.



Puss å kram tjejen

2009-02-26 @ 22:10:15
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anki

Å vad söt hon är Freja!!! Underbart snygga kläder de har på name it=)

kramar

2009-02-26 @ 22:46:49
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: ulle

vilka härliga vår färger :) får nästan lite vårkänslor:)kram på er

2009-02-27 @ 06:40:46
Postat av: en hemlig

fina kläder. Nya kläder får man aldrig för mycket av :D

2009-02-27 @ 08:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0