En Fredag i bilder ..

Träffade Bianca och hennes mamma på RITZ. Dom öppnade dörren idag för solen var så varm.

Frejas & Alvas favoriter. Päronpuré och kladdkaka

Åkte sedan vidare hem till Bianca för att leka

Helgalna :)


Varmt i solen men kallt i bilen. Freja fick nya fina skor :)

När vi kom hem hade Alva fått post från Sanna :)

Det var ett jättefint alla hjärtansdag-kort och ett "kort" som var laddat med 50 kr från Mcdonald´s. Hon blev jätteglad!!!! Tack snälla!!!

Gjorde en god paj.  Cornfärs, paprika, svamp, purjolök och en helskottas massa paprikapulver + asmycket creme. f , toppad med ett kilo cheddarost! Slutade med att jag inte åt den.. ingen bra dag :((


sen har vi inte gjort nått mer.  Och  allt är bara skiiit-tråkigt nu.  blä!!!  ingen bra dag alls! i morgon vill jag vakna som mig själv igen. Godnatt suckers!

Kommentarer
Postat av: faster johanna

Hoppas din dag i morgon blir bättre.. jag vet hur det är att ha skit dagar .. puss o kram

2009-02-13 @ 22:51:17
Postat av: E

Jag citerar Christer Björkman: imorgon är en annan dag...Stor kram

2009-02-14 @ 01:08:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ny dag med nya möjligheter!!!

2009-02-14 @ 01:18:45
Postat av: mormor

Tack mina älsklingar för ett vackert tulpan kort.Vi älskar er också och vi längtar tills ni ska komma kram mormor och morfar..

2009-02-14 @ 13:47:37
Postat av: Anonym

tack själva för jättefint kort, va duktig du är att skriva alva !

2009-02-17 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0