Alva hjärta kladdkaka

Alva studsade upp kl 8. Slängde på sig kläderna, städade sitt rum, bäddade sängen, fixade håret och gav alla 3 "hästarna" mat . Allt tog ganska exakt 5,45 minuter och se dess har jag fått den här frågan 4732 gånger! 

-kommer dom snart!!? 

med ett tålamod likt guld så har jag varje gång svarat ömt.

- jaaa älskade Alva. Dom kommer om en stund.  Börjar dock bli lite lätt tröttsamt nu någera timmar senare

Alva älskar kladdkaka och hon tycker att det är ett barns rättighet att  fira med kladdkaka minst 5 gånger i veckan.  Så när jag berättade att vi skulle få besök så självklart skulle det firas med kladdkaka  :)



Kommentarer
Postat av: amanda

Hahhaha .... vad duktig lilla Alva är å städar sit rum å baka god kladdkaka :)) duktig flikka :))

2009-02-25 @ 11:37:57
URL: http://redinans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är fasters favvo oxå kladdkaka.. men nu ligger jag sjuk.. spyr som en galning ,, för tillfället är det lugnt men mår apa... puss o kram hopppas det blir :)

2009-02-25 @ 12:09:48
Postat av: byron

en liten kladdis!

2009-02-25 @ 16:01:06
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0