Alla har vi lik In the closet...

Jag gillar INTE Rachel Ray. Hon är så gapig och alldeles för mycket USA.  Trots mitt mjuka qvinnohat mot präktiga tantiga Rachel så tittar jag på henne ibland. Okej, ska försöka ge henne en chans men neeeeeeeeeeeej! Hon får mig att må illa.  Det lustiga är att hennes mat ALLTID ÄR BRUN!!  Alltid alltid!! Idag fixade hon ihop äckliga pannkanor med bacon och nån lönnsiparpsgegga.... det va brunt!  När jag nu satt här för att hitta en bild på henne så ser jag även att hon är ju en liten slampa!!! Präktiga Rachel har vart/ är  en riktig slampa!!  + att hennes mat är BRUN!

som vi  är vana att se henne. Präktig å gapig                     En tvättäkta slampis ;) oj.. brunt! haha      

                            
             
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

hahahah.. jag garvar åt din blogg, den gör mig glad, men stackars ola missar konseren, hoppas ni får det trevligt och att du klara dig frisk! nu ska jag lyssna på den låten du fastnade för, natti natti

2009-02-17 @ 22:49:00
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0