Idag blev jag fotbollsmamma :D

Min käre son Keiren har spelat fotboll i smyg.  Han har varit med & kollat några gånger med sina kompisar men han har aldrig sagt att han själv ville börja fotboll. Idag släppte han bomben. 3 minuter innan träningen skulle börja.
Frågade honom efter träningen varför han inte har sagt något & det är ju självklart att du ska spela fotboll om du vill. Han svarade att han inte ville göra oss besvikna eftersom han fick en dyr fin golfvagn & att han gillar nog fotboll mer.
Fast han ville spela golf åxå.

Älskade finaste Keiren. Ville inte göra oss besvika.  naaaaaaaaw :)

Han var förövrigt en jävel på fotboll så shit vad han har tränat .. hurraaaaa. Nu kan man ju faktiskt följa med och hänga med. Golf är latin för mig. klubbor hit & dit och massa gräs som man inte får gå på. Nu kan jag stå som coola mamman & heja på så jag blir hes med alla andra. Gud va kul det ska bli!

Jag är så stolt över dig Keiren, du är BÄST!!

öööö vilken klubb spelar han för????hm...  Inte Sifälla, VSK eller Säffle FF. Ett ögonblick!

SGIF är det.  Kanske är bra att veta det ..hahahahha

Kommentarer
Postat av: Gizze

Heja Keiren !!! Man ska ju inte berätta Allt för mamma,,,men visst 3 min innan är kanske lite sent- men kul när de hittar nåt de gillar- (golf tar ju sån himla tid ...)



Nu ska kudden kramas



Ha en fin morgondag!

Gizze



2009-12-01 @ 22:43:49
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Linda J

Go Keiren, Go Keiren, Go Kerien! Jag ska också bli fotbollsmamma...förhoppningsvis i alla fall! =)

2009-12-02 @ 07:19:48
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: Anonym

Hejsansvejsan! Heja keiren!! Då kan vi oxå komma och titta, golf fattar inte jag



Ängsullsvägen 8b

2009-12-02 @ 07:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0