En supernice helg i bilder!!

Fick finbesök igår av Olas kusin Robban med vackra gravida Nat ( OpethFan :)) hurraaa ;)  idag är det 7 dagar kvar tills deras lille har bokat datum. Får se när den lille behagar att komma ut. Nat & Robban träffades på Facebook. Han bodde här & hon i Kanada. Sen puss & Kram å sen flyttade hon hit & nu vankas det bebis. Jättetrevligt hade vi & jag hoppas att det inte dröjer tills vi ses igen.  Underbara Pia, Roberts mor hade slängt med kakor & bullar!!!!
TACK PIA!!!! Jag älskar kakor & bullar Å kakor å kakor å kakor haha
Jag vill ha kolapaj åxå...den beryktade kolapajen!!!! Det rann ur munnen på både Robert & Nat när de berättade om den.... Jag kommer!!
Sen har jag jobbat & efter det firade vi Jul med Britt & Noa. Vi fick ta det nu för sen åker vi & sen rinner bara dagarna iväg och poffatjoffa så är det midsommar. Gjorde som farbror dr. sa JAG ÅT JANSONS :)
Sen kom tomten. Han hade gått i 300 dagar!! Stackars lilla tomte

Freja fick världens coolaste gunghäst, gunghare!!!  (varför i hela friden blir texten blå????)

Alva fick en jättefin MP4

Keiren fick en bärbar DVD-spelare. Han sken som en sol!!
Jag & Ola fick presentkort på MQ och fina underlägg. Barnen fick åxå jättesnygga kläder av Johanna & Matte.
Tack snälla!!

Efter all mat & klappar så blev det bad.

Snöpuss!


HM.. jag fattar ingenting. Texten är blå, jag hatar blå!! Ser ju ut som den är länkad... gaaaaaaa blir galen.



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken underbar försmak på julen. Vilket julbord massa goa saker. Å vilka julklappar. Malin du har fått världens bästa svärföräldrar. Ge dom en värmlandskram från mig och Per.

2009-12-21 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0