En liten TorsdagsSaga..

Började denne Torsdag med att lämna Alva & Freja på dagis. Eller ja, Freja lämnade jag en liten stund. Satt kvar i personalens kaffe/kontor/förrråd/datarum & tog mig en kopp kaffe.  Hörde inget gnäll så allt går kanon.  Hm.. Lilla Freja är av någon anledning en mammaGRIS...aldrig märkt av det förut ;) haha
När jag satt där & smuttade på mitt kaffe passade jag på att rensa min plånbok. Satan i gatan va mycket skit det var iden.


Efter det bar det iväg till a ja Jobb. Där denne lugna, harmoniska människa jobbar.



Vi njöt av dagen som kändisar. I varsin tidning. ( jag i den största, riktiga tidningen hehehe)
Sydöstran frågade om de fick intervjua mig igår... jaaaaaaaaaa sa jag snällt!


Syns riktigt illa. Men jag är i allafall för förslaget som fortfarande inte finns här. :(  Alla feminister i Blekinge hatar nog mig idag för jag tycker absolut inte att det är en kvinnofråga!! Du behöver ju inte stanna hemma för 3000 kr i månaden. Ingen tvingar dig. men OM du vill så får du. Hurra säger ja som gärna hade gjort det. 



Efter jobbet så hämtade jag Alva & överraskade henne med ett besök hos Fia där Fia satte in en slinga i Alvas hår. Hon blev så fin och är nog nu världens lyckligaste tjej. Innan hon somande sa hon:
- AAA, asså mamma Fatta, Man kan tom sova med slingan. Fia , åå hon är så himla duktig.  Fia är verkligen duktig på gröna slingor.( speglar sig & posar ) Tänk va duktig hon är Fiayeah!




- mamma ta en bild nu..mamma ta nu innan jag tappar andan.. hahaha


Godnatt på er alla!!
ses i morgon!

Kommentarer
Postat av: Mia

äntligen fick jag se tidningen. MIssade det heeeela dagen igår, och sen letade jag på nätet med hittade inget där häller.



Alva är för go, hehe, vilda blev stolt över Alva som med fixat en slinga! ÄNTLIGEN!



puss

2009-08-21 @ 06:59:49
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag är också för. Vi har det i vår kommun men tyvärr är jag barnlös :(

2009-08-21 @ 09:55:46
Postat av: fridasannaingela

tjena snygg syrran !!!

vi saknar dej meeeeest ....

2009-08-22 @ 10:20:46
Postat av: Trudan

Blev så full i skratt! Minns du när vi fick säga "ta ta tatte taaa" på musiken i skolan, när vi slog med taktpinnar?

2009-08-23 @ 21:32:51
URL: http://linhagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0