Dagisdags!!

I morgon. Den 17/8-2009 , 10.00 pip tar Freja sina första rumpsteg in i barnomsorgen. Nu ska hon skolas in. ÅÅÅÅ det svider i hjärtat. Detta året som gått är det snabbaste barnåret jag varit med om.  Så mycket har hänt. Så mycket!! Men nu är det dags. Nu har det inhandlats regnställ, skor & massa kläder så hon klarar sig.  Sommarlovet är slut även för Alva som åxå börjar dagis i morgon.  Alva är överlycklig då hon nu kommer att få äta mellanmål på dagis. Och det ÄR stort förklarade hon för mig!!
Finns bara en sak som både jag & Ola oroar oss för och det är:

-snälla älskade Freja... TA INTE DINA FÖRSTA STEG PÅ DAGIS!!!!!

7 timmar ung

1 dygn

5 månader

Helgalen & snart 1 år



På Onsdag är det dags, då fyller Freja 1 år. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad vi älskar henne. Hon är helt fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Lycka till på dagis älskade lilla Freja o visst är det mysigt med mellanmål på dagis Alva....självklart!! Kram på er tjejer!! :o)

2009-08-16 @ 22:47:44
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Nämen, det är väl inte dax redan? Hur gick det till?

Hon kommer säkert att gå på dagis, finns mycket kul och spännande att resa sig och gå efter:)

2009-08-17 @ 08:19:06
Postat av: mormor

Lilla älskade Freja lycka till och ha det så kul på första dagis besöket. KRAAAAAAM MORMOR.

2009-08-17 @ 09:17:35
Postat av: kusin Adam

hej kusin:) jag skulle också på mitt första dagis besök idag men jag får ligga hemma med hög feber i stället:( mamma har lite PANIK här hemma nu för hon ska snart börja jobba:) kraaaam Adam

2009-08-17 @ 11:51:20
Postat av: Linda J

Men naw... alldeles jättesöt! Klart hon tar sina första steg hemma så ni får se! Varför skulle hon låta er missa det?? Kraam

2009-08-17 @ 15:08:04
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: Camilla

åhh det har gått snabbt året!

Lycka till på dagis, och spara de första stsgen åt mamma och pappa ;-)



Kramar

2009-08-17 @ 21:12:05
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: b

Å vad jag också längtar efter barn. Vilka söta bilder.



Hoppas att allt är fint med dig.



Nu räknar jag ner dagarna inför bröllopet. Är riktigt jäkla nervös nu =/

Fast samtidigt ska det bli så himla roligt!

2009-08-17 @ 22:01:04
URL: http://mayolinho.bloggproffs.se
Postat av: Mia

Jag drömde freja gick inatt, hihi. tänk att jag saknar er allihopa. kram

2009-08-18 @ 09:07:03
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0