Torsdag

Mina inlägg från Säffle får bli i bilder...  

Började dagen med ett besök hos min lillasyster Ida. Till familjen tillhör även sambo Niklas och en dotter vid namn Marie. Marie har ett änglahumör...aldrig arg och slänger sig aldrig på marken i ren protest  hahahahhahaha


I Tösse fick vi bra fika som mamma köpt med :)


Åkte sen och hälsade på mitt gamla jobb, Galna Tuppen.  Här, i detta kök har jag lagat mycket mat :)
Blev jättesugen på att slänga på mig rocken å sätta igång & jobba. Kändes som om det var igår jag stod där och svettades. Ankan, Kristina, Gunnila me bebis i magen jobbade.


Här är baren.. Här Lisen har vi blandat X antal drinkar.  


Freja in action :)


Väl hemma hos mormor blev det kvällmat. Hon är så mycket piggare nu Freja...skönt!


Kvällen har vi tillbringat framför TV.  Kollat in japansk Tv-show. Anna Book är garanterat den löjligaste personen EVER!!!  BLÄÄKEN!!  Alva sover hos sin pappa i natt. Tomt utan henne. Hennes storasyster Frida ska ha kalas där i morgon så självklart ska hon vara där.  Mamma älskar dig mest i heeela världen!!!!
Strax ska jag ringa till Ola..  måste säga godnatt.
Vi ses i morgon :))  Godnatt Alla.


Kommentarer
Postat av: Lizzi

Haha jo du, det ska gudarna veta;)

2009-04-17 @ 00:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0