Rikard, en trappa ner

Så heter Restaurangen :)  Har vart där hela kvällen och fixat å donat. Det är så snyggt och allt känns helt underbart! All mat som finns där kommer man kunna "stå" för till 100 % och det är sååååå skönt!! Han är en jävel på mat helt enkel. Inget krångel, inget halvfabrikat allt är bakat eller lagat från grunden tom kaffet är kravodlat :) Vissa ställen man jobbat på under alla år inom restaurang så har man  varit nervös över att maten som kom från köket inte skulle va okej.

Öppnar kl. 11 i morgon. På kvällen kommer vi bjuda på löksoppa och nybakat bröd.

Hjärtligt Välkomna!

Klicka = större bild




Har huvudvärk gånger 100 så nu tar jag natten!
Kram å godnatt

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Då kommer jag på dagen ju:)) Va kul!! messade dig förut. Sov så gott!! Kram

2009-04-29 @ 22:46:45
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Då kommer jag ju på dagen ju o hämtar mat:)) Va kul!! Messade dig förut. Sov så gott. Kram

2009-04-29 @ 22:48:09
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser riktigt snyggt ut!

2009-04-29 @ 23:04:24
Postat av: Mia

gud va fint, ha inget dåligt samvete för du inte kom hjärtat, jag mår helt ok. bara trött, stolt jag är över ditt arbete, det ska bli min favorit resturang, en trappa ner, låter perfekt. kram

2009-04-30 @ 01:51:02
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej ! Va gôtt och komma igång och jobba !!

Hoppas du får en trevlig dag på jobbet !

2009-04-30 @ 08:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0