Pyssel å påskflickor

Började dagen med ett citybesök för att försöka fixa till ett möte med min blivande chef, tyvärr va han inte på plats så jag mötte Mia för en kaffe på RITZ. Vi satt ute i sofforna på uteserveringen... 20 grader!!!  Helt underbart! Lisen nu får du komma hem!!
Efter vår kaffestund fick vi se att det var påskpyssel:
bara att åka hem å hämta barn. Fick med mig Alva, Keiren tyckte de va för småungar.... med facit i hand..rätt!


Söta påsktanter
        


Dom fixade påsktanter och kycklingar på löpande band. Kokade ägg åxå :) Lyssnade även på en saga. Alva & Vilda va helnöjda. Jag & Mia va totalt slut!!
         

Kommentarer
Postat av: Mia

vi hade mysigt tycker jag, jag e med hel nöjd kram

2009-04-09 @ 20:52:43
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0