JAG FAN DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!

JAG VANN JAG VANN JAG VANN!!!!  I går jobb och nu det här!!! Fatta att jag fick en chock när jag gick in på Opeth fanclubsida för en stund sedan & fick se det här!!

 


 



  

  • |






Här är vinnarna! Tävlingen avgjord!


Här under står nu namnen på Er som vunnit något!

Jag har skrivit era namn och därefter ett urklipp ur era mail till tävlingen inom citationstecken.

Prylarna börjar sändas hem till er snart...

Malin Wall: ”Min minsta, Freja 7 månader, kom till världen när ”The Lotus eater dånade i förlossningsrummet. Ljuvligt!”  Vad kan man säga?? Kan man få en bättre start i livet?? Lyckliga Freja! Värt en hel massa saker! Malin och Freja får välkomstkit, signerat kort, klistermärken, tygmärke och en metalbrosch.

Kaj Wallin: ”…Opeth är det bästa som hänt musikvärlden någonsin.Mitt liv var helt enkelt en dimension mindre” ger ett Välkomst-kit

Erik Norbeck: ”Bättre harmoni med dynamik, tyngd samt ren jävla känsla finns inte på detta klot!” är värt en CD-box från Japan!

Nathalie Appadu: ”Jag skulle vilja ha den mindre bandaffischen som är signerad, för ingen annan vägg än min vägg skulle kunna bära upp affischen och framkalla den storhet som bilden innefattar.  För mig skulle den betyda mer än bara en affisch, utan även en symbol som skulle få mig att sträva mot att uppnå Mikael Åkerfeldts utopiska höjder.”  Nathalie! Affischen är din!

Fredrik Johansson: ”Min kärlek till denna pryl började redan vid fanmeetet den 17 december, när Herr Mikael Åkerfeldt började packa upp de saker han tänkt ge fancluben. Måmga saker fick mig att le, men det  var just en sak som fastnade i mitt huvud. Nothäftet. När föremålet visades kände jag direkt: Jag MÅSTE ha det!  Och vidare… ”..varje gång är det en ny resa med nya upplevelser, för jag upptäcker alltid nåt nytt!”  Fredrik, du har nothäftet!

Patrik Larsson: ”…Mikael är en låtskrivare av yppersta klass, det som sticker ut med Opeth är att de har en närmast hypnotisk kvalitet som väldigt få andra artister besitter. Man dras helt enkelt in i musiken och den släpper inte sitt tag…”  En DVD till Patrik!

Patrik Skoglöw: ”Jag behöver Opethprylar för att övertyga min sambo och mina barn att ett utav Sveriges bästa band är just Opeth. … Kanske en visuell upplevelse i form av en DVD kan råda bot på detta?”  Det hoppas vi! DVD:n kommer!

Linus Bohman:  ”Det är all musik jag tycker är bra, som slängts i en mixer och sen blivit ett snäpp bättre. Den ultimata musiken helt enkelt.”  DVD till Linus!


Linn Köpsell: ”Det finns inget band i världen som kan mäta sig med dessa killar. Mikael Åkerfeldt är Jesus på jorden.” Linn får sitt önskade tygmärke.


Kommentarer
Postat av: mitha

Men va roligt!!! Jättegrattis till dig och Freja=)

2009-04-08 @ 09:33:42
URL: http://www.himmelohelvete.se/wp
Postat av: mitha

det är mkt som går din väg nu! Helt underbart!!

2009-04-08 @ 09:34:19
URL: http://www.himmelohelvete.se/wp
Postat av: Linda J

Åk o köp en trisslott!!!

2009-04-08 @ 10:24:24
URL: http://mysprick.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Haha fan va klockrent!! Grattiskram fårn värmland/dalsland öööö vart är jag nu? Haha

2009-04-08 @ 10:36:57
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: anna

Gôtt flyt du har nu! Rätt åt dig :-) Kram

2009-04-08 @ 11:48:53
URL: http://pappersdrake.blogg.se/
Postat av: ola

Grattis Älskling! Det är du verkligen värd. puss på dig!!!

2009-04-08 @ 15:49:49
Postat av: Mia

det va det roligaste jag hört, va roligt!!! grattis. puss

2009-04-08 @ 16:46:17
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Åzzy

Grattis! Jag vann en Depeche Mode-tröja plus en LP på kanal 5 någon gång på 80-talet :) Använde den aldrig men det är ju så kul att vinna.

2009-04-09 @ 05:48:01
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Ellie

Givetvis så grattar jag även till detta, sicken flyt hon har. Men återigen,det är du värd!

2009-04-09 @ 23:08:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0