Hej hej alla :)

Vi har gjort en mssa kul idag:

  • vaknat i tid
  • fikat på RITZ med en massa trevliga vänner
  • slappat, ingen träning= TRÄNINGSVÄRK!!
  • Va hos Tobbe och fikade med  han och Mia. Keiren fick massa glass och Freja välte ut typ allt som går allt vältas ut.
  • Alva har dansat, vårshowen närmar sig där temat är godis och de minsta barnen ska vara utklädda till en kexchocklad...  hm.... brunt och gult....  vart hittar man sånna kläder??
  • Keirens golfträning började idag. Jättekul!
  • Lisen va med oss till golfbanan...ännu roligare.
  • DET BÄSTA AV ALLT!!! Vi har provkört bilen. Underbar!!!  En fröjd att köra. Ola instämmer så nu är det bara banken kvar :)
10 min kvar tills Grey´s. HURRA!! Me love Grey´s. 






Kommentarer
Postat av: Anki

Haha härlig glassbild=)

kramar

2009-04-23 @ 08:31:54
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Lizzi

Å jag ställde mig vig fel bil o skulle sticka in nyckeln,,,,hmmm,,,en stor grå V70. Ja vi fick oss ett gott skratt o tur attt ingen såg mig:)))

2009-04-23 @ 09:08:44
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0