Grillmiddagen va helt underbar!!!!

Tack snälla söta Britt & Noa för en megagod grillmiddag. Jag åt så jag sprack. Och rabarberpaj med vaniljkräm...eller ja menar vaniljsås. Noa, min kära svärfar gillar tydligen tjock vaniljsås. Dagens tips: Fixa inte såsen till kakan om du har rom i glaset hehehehe

Nu är jag dödstrött. Alla barnen sover, skönt för Alva har haft 14 diagnoser idag av allt godis och dricka och hamsterköp. Herreguuuud va hon har härjat!!  Hon har tjoffat förbi mig som en vindpus, gapat & skrikigt å aaaaaaaaaaaaaaaaa herreguuuuuuuuuuuuuud!!! Av ren lycka dock. Lycka över hennes små bebisar och godisskålen. 

I morgon ska vi äta frukost med Lisen & Johan. Hoppas verkligen att det är RITZ tur att ha öppet. Alla fik i stan turas om på söndagarna.  Alla andra fik ä bara skit!

Puss och godnatt
   

Nyplockad rabarber från Brittans trädgård blev världens godaste paj!!!! SÅ GOTT!!!


Kommentarer
Postat av: fia

tyvärr malin de e kopparsträdet som har denna söndagen och coffee som vanligt så klart

2009-04-26 @ 00:10:05
Postat av: Mia

ha ha skulle med presis skriva det :) tur vi har koll, vi hörs imorgon. puss

2009-04-26 @ 00:27:54
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: walla

men åååååååååååååååååååå skit åxå!!!

2009-04-26 @ 08:49:32
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0