Tar mig i kragen

jag skulle ju visa er alla min tisdag i bilder och så blev det en massa tårar.  Allt har flytit på som vanligt idag. Freja äter, sover & skiter. Och så äter hon lite med... ;) För några veckor sedan hade Milko flyttat in i Valjeviken. Tror bestämt att vi har graderat upp oss till finfina Arla nu. Nu kan de fixas yoghurt och mellanmjölk, bara att beställa. Känner mig jättevacker, NOT!!  Freja mår bra i allafall och det är ju huvudsaken. 

Jag har bakat idag med!! Kladdkakemuffins blev det. Dom var nog goda för när jag, Freja & Keiren kom hem från Keirens golfträning så fanns det bara 16 kvar av 26 stycken. Riktigt goda var dom nog haha.  Farmor Britt har varit här idag  med. Hon kom hit för att få sig en barnbarnsdos eftersom vi inte kommer att ses förrän på tisdag nästa vecka. Hon hade med sig blöjor, varm kantarellpaj och 500 kr i resebidrag.  Supersöt, Tack snällaste Brittan :)) Pajen var kanongod och pengarna kommer att göra vår bilresa till Säffle till ett mummsparadis


Middagen idag: Tahigryta på cornfilé, kokosmjölk, vattenkastanjer, lime och paprika med jasminris


16 av de 26


När Keiren var på golfbanan åkte vi till Lisen & sa hej


Min stora kille. Jösses vad han haft blivit stor



Det är alltid så snygga bilar på golfbanans parkering.... VILL HA!!!
Om man åker dit en Lördag eller söndag så vill man bara gråta.  WHY!!! WHY!!!
jaja, vad är en bal på slottet,

Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken super gullig svärmor du har, så omtänksamt:)

2008-09-10 @ 10:53:02
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0