Storhandling!!!

Middagen står snart på bordet.  Snart ska man få ta kvällen, helgen tillsammans med min älskade. Fredagdskvällen ikväll va tvungen att bli något extra för jag måste erkänna att en monsterf..a med Piik, Gita och alla andra långhåriga metaldårar uppe i Säffle ligger högt i kurs! åååååååååååååååå vad jag vill vara där hos er nu :(((
Fick åka till Valje rökeri och köpa jättedyr lax. Så idag blir det lax, romsås, kökt ägg och potatis.



Va som sagt och storhandlade med 2 av de små idag. Vi åkte som vanligt till Bromölla. Handlade upp alla vinklar & vrår i vårt hem.  Skönt. Brukar alltid handla på mig 1 gång i månaden så man bara kan komplettera med färskvaror.  Bäst åxå då Walla är mycket snål ( ekonomisk ;) Inga halvfabrikat här inte. Här fiskar vi tom fiskbullarna själva.  haha
Nu är snart potatisen färdig. Så lite handling i bilder blir det nu sen ska de svullas Valjelax :)

Alva hittade paradiset... Och mormors med för den delen. Kolla in priset :)


måste ha dagens outfit sa hon.  -hur ska annars Amanda & mormor se vad jag har på mig :)


febrig Alva glad ändå


Hurra!! I morgon ska jag laga carbonara!! hurrahurra!!


väl hemma slocknade hon som en stock.


Kommentarer
Postat av: mitha

Önskar dig en härlig helg!!!!



Vore du här skulle jag bjuda på en hot shots imöra!!! Ja om du inte ammade förstås!! Får kanske bli en annan gång? Samla alla bloggisar o ta en bloggfest hahahahahhahaha fast med MER hårdrock!



KRAAAAAAAAM

2008-09-26 @ 20:54:26
URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0