Stackars lilla flicka

Hur många har börjat gråta i en sminkaffär??? Idag gjorde jag det för första gången.  Seriöst!!! , vad händer??
Skulle köpa en ny mascara idag och kommer in i sminkaffären där en liten ursöt flicka på max 3 år sitter och gråter hejdlöst. Ser att mamman står och håller hennes hand & försöker trösta henne.  Varför undrar jag tills jag serr att dom kämpar med att ta hål i öronen på henne. Dom hade just tagit 1 hål när jag kom in.  Flickan skakar och jag ser paniken i henne.  Jag vänder mig om för jag ser att dom är på väg att ta nästa hål och när det smäller till gråter både jag och flickan. Hon bara skrek av rädsla och det fick mig att tappa allt. Det var det värsta jag sett. och fan vad arg jag blev. Jag var tvungen att gå ner på knä och säga till henne att hon var så vacker med sina örhängen och att hon var jätteduktig då lugnade hon sig lite.  Mamman sa att hon kunde få en klubba nu när hon varit så duktig, EN KLUBBA!!! Hon är värd en hel herrgård!!!  Men åååå why!!!??  Skulle aldrig utsätta detta för varken Alva eller Freja efter att jag sett det här.  En blomma fylld med ångest och hat till mamman och den äckligt  piffige damen som utförde det. Måtte dom brinna .....


Kommentarer
Postat av: mitha

som tur är har de flesta ställen åldersgräns för sånt där!!!! finns ju en anledning till det också!



Jag har frågat Ninni först nu om hon vill ta hål i öronen men hon vill vänta tills hon är minst 10 säger hon och ja det får hon gärna. Man är ju alldeles för liten när man är 3 år iaf...tycker iaf jag! fast det finns ju de som gör på nyfödda tom..aj...usch..tvi



tycker du var otroligt gullig som gick fram till tösa sen jag!



Trevlig helg



KRAMAR

2008-09-19 @ 17:51:14
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: sandra "piik"

FY VILKA IDIOTER!!!



varför kan inte alla vara en lika bra mamma som dig ?



love you!

2008-09-19 @ 18:31:44
URL: http://piiket.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Var så lugn - de brinner i helvetet just nu :-)

2008-09-19 @ 20:02:27
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: walla

brinn brinn brinn brinn!!!! :))

2008-09-19 @ 20:15:28
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Stackars lilla flickan!

brinn brinn..

2008-09-19 @ 20:20:34
Postat av: Emelie

ja brinn i helvete vilka idioter!! jag hade nog blivit så arg och chockad så jag skulle nog ha gapat som en galning på denna dumma mamma! HUR kan man göra så?? 3 år!!! det är ju ingenting! Varför behöver man ha hål i öronen då!! brinn brinn..

2008-09-21 @ 15:37:05
URL: http://labelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0