Säffle 22.58


hej hej

Haft en kanondag.  Carina, Amanda & Sara kom förbi på kvällen till mamma. Dom hade med sig present till Freja. Jättefin jacka och ännu finare munkjacka.  Tack snälla söta ni :))
Freja har somnat för kvällen. Hon ligger brevid mig nu och andas lugnt & jättevackert.  Hon va riktigt tätt i näsan förut men jag droppade lite bröstmjölk i näsan på henne sen blev det jättebra. Bröstmjölken är verkligen bra mot ALLT!!!!  I morgon är det lördag & då ska jag köpa en gööörstor godispåse bara till mig!!!! 





Gonattkramar från mig och barnen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina kläder, tacka å hälsa från mig med.

2008-09-13 @ 13:02:52
Postat av: Anki

Fina kläder & fin bild på mor & dotter=)

Kram

2008-09-13 @ 13:41:15
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Moster Inger

Fick blogg-adressen av pappa Alf/morfar. Jättetrevlig läsning. Vad duktig du är. Och fina bilder. Kör försiktigt ner till "södern" igen. Och sköt om dig/er. Många kramar.

2008-09-13 @ 18:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0