russinpussar

Sitter och knaprar russin så de sjunger om det. Jobbigt & ganska onödigt för jag lär ju inte bli tröttare av det.  Men jag fick helt enkelt ett russinanfall. Skulle nästan kunna tro att jag var gravid igen...hm..   I morgon ska Alva till dagis så då ska jag och Freja träffa Lisen alldeles själva. Längtar redan efter latten som jag lätt ska beställa. En stor Latte i trevligt sällskap på stan,mmmmmmmmm, behövs inte mycket för att göra en ammande mor glad. :)

Nu blir de bingen. 

Russinpussar från mig

Freja har fått en bästis: Får jag presentera mr kanin

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha vilken gooo bild=)



kram

2008-09-23 @ 09:13:53
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0