I köket 21.07

Idag äntligen träffade jag Sandra, Piiken, Frejas supersöta Gudmor :)) Vi fikade på kafferepet och satt där i många timmar och njöt av varandras sällskap. Underbart att få träffa henne för vi har inte setts sen i början av juni.  Bjöd henne självklart på köttbullemacka, varm chocklad och kladdkaka med grädde.  Hade även med present till henne, 2 stora block-doftljus som jag köpt på hemma i en affär som heter 24 kvadrat. Alva hade även pärlat ett halsband och ett armband till henne. Jättefina. Hon blev superglad. 

Vårt Kafferep


Vackraste Sandra och Freja


Som klippt  & skuren för moderskap hehe


Snygg-Arvid kom förbi och sa hej. Visade sin fiina förlovningring och yes, jag blev avis ;) Arvid & Sandra förlovade sig alldeles nyligen. Jättesöta är dom!





Sitter nu och slappar i mammas kök och dricker Trocadero. GOTT!!!! Får barndomskänslor,  åååå nu vill jag ha Champis åxå det är ännu godare.  Jaja, man kan inte få allt här i världen. Har fått en Ola så jag ska verkligen inte klaga haha.
I morgon blir det full rulle här på Tärnvägen för då vankas det kalas. Alexander fyller 9 år.  Hurra!!!



Puss & Godnatt till er alla

Kommentarer
Postat av: mitha

Grattis till Alex!!!!!!



Mysigt med fika på kafferepet!!!! Älskar det stället! Tyvärr fikar jag för sällan!



Hoppas du har det bra här i lilla Säffle!!!



KRAAAAAAAAAAAAM

2008-09-14 @ 10:01:08
URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0