Han älskar mig!! :D

I morse när jag vaknade hittade jag lappar över hela huset. hahahahaha .  Jag har gått och skrattat i en timme nu för vad jag än gör så ligger det en till lapp. Ser honom framför mig när han gjorde det här.  Så otroligt fint, vackert, kärleksfullt......aaaaaaaaaaaaaaa  vad kär jag är nu!!

här är några av dem.



Om några timmar så ska Britt klippa mig och Alva.  Himla smidigt att både faster och svärmor är frisörer. ;)
Det första både Britt & Johanna sa när dom träffade Freja var:
- men guuuud, vad mycket hår.  Man kan ju tom klippa henne!! hahaha ............lite lätt Yrkesskadadehaha ;)

Ska läsa Säffletidningen nu. Se om det hänt nåt i hôla. 

Freja får avsluta inlägget med att posa i hennes nya kläder från name it som hon självklart fick av världens bästa Lisen :)  puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh vad mysigt och ett fint sätt att visa kärlek på. Grattis till en sådan man.



Jag förstår dig helt och fast, hade heller ALDRIG shoppat nya kläder. Det händer ju så mycket med kroppen i den fasen. Men myskläder är ju förbannat skönt!



Riktigt söta kläder och du, sicket litet charmtroll! :-D

2008-09-27 @ 10:10:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0