Fredag igen!!

Äntligen Fredag och ännu mera äntligen för inatt så sov Alva i sin säng hela natten. Skönt att få sova utan att behöva trängas eller bära en liten skrutta fram & tillbaka på nätterna.  Dutti tös!
Freja är fortfarande tätt i näsan och det har blivit lite sämre i natt. Måste åka till apoteket idag & köpa koksaltslösning till henne.  Under dagen igår sov hon i bilbarnstolen där hon sitter mer upprätt. Hon sov i så många timmar att jag fick pumpa ur 2 gånger så jag inte skulle explodera. Finns numera 3,5 liter mjölk i kylen ;))


Igår kväll tog jag med mig Alva till affären och handlade.  Men innan vi shoppade loss på ICA så drog vi en liten fika hos Lisen på hennes nya jobb.

På väg till Statoil och gudmora




hahahahaha  Snygg som få är hon Alva när hon vill



She´s one of them...


Vi hade det så trevligt så & Alva hann låna toaletten åxå.


 P&K Walla

Kommentarer
Postat av: Anki

Fina bilder som vanligt=)



Klart man måste låna toan överallt, det hör ju till iaf de första 4-5 åren av ett barnaliv;)

Kram

2008-09-05 @ 08:57:25
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0