sjukdomsvägg

Har gått in i en vägg. Ont i kroppen, huvudet, överallt!!! Min vackra qvinnokropp med graviditetsskavanker överallt är helt trasig. Tror jag rasar samman.  Tyck synd om mig för då blir det kanske bättre.  Alva ska till dagis i morgon som tur är så jag kan ligga i soffan och bara känna mig dööööööd.  Vårt A-barn åxå kallad  Freja sover ju bara hela tiden ändå.

Tänk om jag ändå hade fått en enda liten sketen kantarell eller tänk om mr Khan kunde sjunga en godnattsång för mig ... :(


jaja, man kan inte få allt hät i livet.
godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

du får inte bli sjuk nu malin du skall ju komma "hem" till mamma. puss mamma

2008-10-21 @ 07:46:14
Postat av: Linda

Hoppas du är piggare idag! Kryakramar

2008-10-21 @ 08:36:43
URL: http://lindaskrinda.wordpress.com
Postat av: farmor å farfar

Nu skall du bara vara snäll eller kommer inte tomten till dig i år . puss å kram

2008-10-23 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0