Picasa2-träsket

Har fastnat i redigeringsträsket.  Skulle sitta i timmar och fixa och dona. Skit åxå att man har 3-barn som ska sova å matas.. näääärååååå. 

Idag händse något otroligt kul. Jag har hämtat vår fåtölj som fått sig en riktig make over. Vi lämnade in den hos vår tapetserare i stan som från början sa att den skulle vara färdig till jul.  Saken var den att vi lämnde in den innan Freja var född och visste inte då att det skulle ta en sådan lång tid.  När hon då några veckor efter sa att den skulle bli färdig till jul så började jag skratta högt och tydligt och sa:
- hahahahaha VA! till jul. åååkäääj !
Men som sagt idag fick jag hämta den.  Ska fota den i morgon så ni får se den. Tro mig ett jättefynd. Och den blev skitsnygg.

Nu ska vi lägga barn.  Får se om jag gör något mer inlägg idag annars säger jag godnatt härt & nu.
Puss och godnatt!

 

Keiren i sin ascoola hatt.






Kommentarer
Postat av: Emelie

Men ÅH vad fina barn du har Malan!

Och tack :)är supernöjd med bloggen! Wiho! Det var mig en gringubbe och en äkta norsk rasist, buhu!

Hoppas allt är bra med er. Puss o kram

2008-10-23 @ 05:00:48
URL: http://labelicious.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Roligt att du blev nöjd med din fåtölj! För jag är såååå oooooonöjd med mormors gamla 50-talsfåtöj som Peter Wall (!) i Säffle totalt förstört för mig. Han lämnade tillbaka pengarna men vad hjälper det när fåtöljen är så jävla ful så att den blir snyggare med en IKEA-filt över sig!!!!!!!!!!!!!!!! I hate.

2008-10-23 @ 08:14:38
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Anki

VAd fint det är med svartvita foton!!Men det är klart, med så fina motiv blir ju allt snyggt ju=)



Kramen

2008-10-23 @ 09:24:06
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Kamilla

Kan man vara busig och ladda ner det programmet, eller måste man köpa det för dyra pengar?

2008-10-23 @ 18:51:32
URL: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0