Lyckliga Walla!!

Jag har vaknat på ett jättehumör idag. Jag är väl egentligen alltid glad men idag är det superkul. Hoppade upp ur sängen tog en promenad på några km i smyg.  Alla sov som grisar utom jag & Alva.  Sa till Alva att kolla på film. När jag kom tillbaka sov dom och tro de eller ej men sover de gör dom fortfarande  Se, precis som jag sa: jag är en Qvinna som vågar ;)))  Har en riktigt snygg & smaldag idag åxå. Känner mig alldeles slimmad. En midja på 65 och min gravidbarm som normalt ligger på en dubbel-K-kupa har i natt förvandlats till en liten dubbel D
HURRA!!!

Nu ska de firas med kaffe och pulvershake a la walla. 

En vacker blomma till mina bloggvänner och alla andra vackra jag känner


Älskar dig mamma!

Kommentarer
Postat av: mitha

Själv frossar jag i lördagsgodis hahaha



Köte dock naturdiet i går i Ullared som jag ska börja med på måndag tänkte jag=) Får väl se hur det går hmmm....



hoppas du får en fortsatt fin och smal dag



KRAAAAAAAAAM

2008-10-18 @ 11:57:33
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: mamma

jag älskar dig

2008-10-18 @ 12:51:11
Postat av: Anonym

Vilken underbar blomma, härligt att vakna på bra humör. Har själv lidit av det syndromet idag :-D KRAMAR

2008-10-18 @ 21:57:06
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0