Lilla Paris :)

I morse hämtade jag & Freja Lizzi för en förmiddag i Kristianstad. Vi har hunnit med att fika,  Shoppa på H&M, fixat skor och handlat mat på Willys. Jättekul.  Helt underbart när man faktiskt hittar nåt man verkligen gillar. Tänkte köpa byxor med men struntade i det. Fick bli några coola T-shits  å lite annat smått & gott. 
Känner mig skitnöjd nu :))))

men jaaaaaaaaaaaaaa tack!!!


Frukost. Latte & supergod tonfiskmacka


:))


Ett par stövlar till mig & ett par urcoola skor till keiren


sockar och jättestoor mössa hahahahaha


min nya mössa. I love orange!!!!!!!!


see ya!!!

Kommentarer
Postat av: mitha

TJusig mössa!!!!!Eller allt var snyggt!!!



Försökte kommentera som bara den i morse men det gick inte=( får återkomma sen igen



KRAMAR

2008-10-01 @ 15:20:27
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Anki

Å så snygga grejer! Så kul att shoppa ju=)

2008-10-01 @ 16:16:49
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0