En Söndag

Har haft en fullspikad söndag med en massa löööve :) Lisen har vart här åxå och haft en Mary kay klass. Vi har fixat till oss med deras helt underbara produkter.  Köpte på mig lite idag. Min hud är som en bebisrumpa nu, jätteskönt. 

Har bestämt oss för att åka till Säffle nu. Pratade med mammsingen förut och förberedde henne på en massa väsen  v 44.  Vilken dag vet jag inte riktigt än tis eller onsdag. Jag och Lisen ska nämligen till Ullared på måndagen och det kan bli lite jobbigt att köra så mycket på 2 dagar.  hm...    

Lite bilder från idag. Fler finns på fotobloggen som vanligt för er som vill.

öööööö, inga kommentarer hahaha


Mary kay -klass alldeles strax :)


snygg som få ä hon :)


nyttigt godis
 

http://wallaz.blogg.se/fotoblogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med vänner och smink :-D Min hud och MK går tyvärr inte ihop, men bra produkter, det är det.

2008-10-19 @ 21:44:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0