Dr. Phil

Tittade på Dr. Phil idag.  Det handlade om en pappa, morfar som var pedofil. De varnade innan att programmet var mycket starkt och jag kan inget annat säga än att jag instämmer. Kunde inte titta på det ens.  Det var fruktansvärt och efter en sak som Dr. Phil frågade gubbfan om kan jag inte släppa.  Jag kan inte få det ur skallen och när jag tänker på det så börjar jag gråta. FY FAN jag finner inga ord. Jag klarar inte ens skriva det för det är fruktansvärt.Pedofiler borde kastreras och stängas in i ett berg och aldrig komma ut!  Tänk alla barn som far illa i världen.  näää nu gråter jag igen! Fy fan!

Måste försöka sova nu. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Åzzy

Gubbjäveln var så jävla äcklig! Sitter och småler - och blånekar. Han och Eklund i samma cell?

2008-10-08 @ 16:25:30
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Anonym

Håller med dig, jag har faktiskt intervjuat ett peddo och höll på att gå upp i atomer för jag var så fucking arg. Kastrering nästa!

2008-10-08 @ 17:22:04
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0