21.04 + en kopp kaffe

Varför jag dricker kaffe nu? Lätt att jag inte ska sova inatt för vi har en gubbe som snokar runt i våra kvarter. han knackar dörr, tigger pengar och kollar även bilarna och husen. aaaaaaaaaaaaaaa fan ta han om han får för sig att han ska.... ajsingbajsing äckliga gubbe!!!  Har pratat ihop oss alla grannar att vi ska hålla koll. Jag går ju hemma hela dagarna så jag ska vara galet duktig på att " HÅLLA KOLL" .   Därför dricker jag kaffe för jag ska INTE sova! Tänker kolla på en massa nedladdade program i natt och mysa med massa kuddar.


Idag har vi:

Vart på golfavslutning, hm.. kul väder!


tankat bilen :((                 hm.....
         

Handlat                            Svullat
         

Nu tar jag natten.

Kramen till er alla!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vilken bra ursäkt. Nu kan du passa på att vara hur nyfiken som helst på dina grannar utan att verka som spion. Bara att skylla i från sig på en icke svensk ;-)

2008-10-06 @ 08:31:34
Postat av: Anki

Men vilken kanon idé att bjuda på frukt!!! Tänk om de kunde göra det här med...Fy inte kul med snokande gubbar i kvarteren!!! Speja på Malin;)



Kramen

2008-10-06 @ 09:09:41
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0