SÅ!! :)

Nu äntligen ska jag lägga in dagens händelser. Shit i gatan vad jag har fått mycket gjort idag. Prästen och hittat ljuslyktor och servetter och bla bla bla bla + att jag och Alva har vart hos Hästen anarki och fixat med honom + att jag har stooooooorhandlat med Alva & Freja.. PUH! Lämnade huset kl. 09.00 i mors & kom hem 19.45.  Tacka Gud för attman har snälla ungar som inte skriker eller gnäller.  har självklart fotat min dag så här nedan kommer allt i bilder :)

Först ett stopp på Önskefoto hos Ola


Fick veta där av Caroline, Olas kollega att detta huset är till salu! Precis där jag vill bo!! Så sjukt fint är det och innomhus... aaaaaaaaaaaa my dear lord! 1 625 000 svenska rikstaler  hm....


Hämtade lite senare efter min date med prästen Lisen. Åkte & kollade tapeter :)  Hittade 2 Olatapeter  995 kr rullen..ååååkeeeejjjjjj


Sen bar det av till ett sunkit café i Bromölla


hade däremot riktigt god varm macka


Denna hära käkade Tacopaj :)


& denna hära var väluppfostrad som vanligt :)


Sen bar det av till vår lilla pålle. Där stod en annan pålle men bästisen på ryggen. Hästen som jag inte minns vad den heter vann nyligen SM i hoppning för 5-åringar. Kolla in alla rosetterna i bakgrunden. Felicia heter hon som äger & rider. En av sveriges bästa ryttare. Coolt! Hon är bara 16 år. Respekt!


Avslutar med en "vill ha" bild. Kolla in barnstolarna. men ååååååååååå vad jag ska ha den oranga :)


Godnatt alla nu ska jag pussa till mig ett hus på Höstvägen för ENKOMMASJUMILJONER

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka huspriser!!! Men huset ser verkligen kanonfiint ut! Förstår att du är sugen.. Fina bilder! Kramis

2008-11-12 @ 09:16:32
URL: http://lindaskrinda.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag säger detsamma,grattis till bra smak. Både vad gällande hus och barnstol! Kisse-bilden var ju så fin :-D Ha en bra dag, snart ska jag gå på massage och gotta mig. Kramar

2008-11-12 @ 09:57:12
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anki

Omg...trasiga läppar nu då eller?;)



kram

2008-11-12 @ 13:57:44
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Åzzy

Det där tyget med ansiktena har de på stället jag hittade Mullberry-tyget för 1795 kronor metern. Ansiktena finns som tyg, tapeter, kuddar. You name it - och bli ruinerad på köpet ;)

2008-11-12 @ 17:52:56
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: SARA SOLVIK:)

haha kul bild med katten på hästen:D.

2008-11-14 @ 22:27:40
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0