Paus i Idol

paus så nu passar jag på att göra ett litet vackert inlägg.  Gillar fortfarande Killen Palm. Han är så "skitig" på rätt sätt.  Hm.. Tror att Båda Robin killarna och Anna kommer att hänga löst ikväll. Och tror att någon av De båda fjantarna Robin åker ut. Japp så får det bli!

Nu är det bara 1 veckan kvar tills NI alla kommer ner & hälsar på :)) mamma, Per, Åsa, Ida, Piik, Gita & Arvid. Ska bli helt underbart att få träffa er.  Har inte vart uppe i Säffle sen i mitten av september!! Har även bestämt att vi inte ska käka på Salvatores på Fredgskvällen. Näää jag bjuder på middag här hemma istället.  Hur kunde jag ens tänka något annat?? Fy skämmes Walla.  Ska fixa de nya sofforna innan Fredag så vi alla får plats under helgen. Hurra!!

Fin Alva med flätor




fredagsmys blev idag lördagsgodis :)

Kommentarer
Postat av: faster johanna

dom sötaste barnen som finns...älskar er:) puss puss o gonatt

2008-11-07 @ 22:46:18
Postat av: Anonym

Tyckte faktiskt att det var rätt att Larsa åkte! Fast jag och vännerna hade skild åsikter ;-)

2008-11-08 @ 09:37:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad mysigt att familjen kommer och hälsar på. Förstår att du längtar! Ja det var nog rätt att Lars åkte ut, han var väl så trött på det ändå. Palm har divat till sig lite tycker jag.. Kraaaaaaaaaamis

2008-11-08 @ 09:56:22
URL: http://lindaskrinda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0