OLAAAAAAAAAAAA kom hem ännu mer!!

Har insett att det är skittråkigt när Ola jobbar skift! Herreguuuud. Här går man å inte en enda Olakram får man. Inte förrän kl. 23.30.  Igår sa jag att va nice när du jobbar skift så man kan åka och fika under dagen. Eller bara ligga länge och dra sig framför några repriser på morgonen. Men ÅÅÅ vad jag tar tillbaka det! Jag vill att ahn ska jobba 7-16 och sen komma hem å ta hand om mig.  Stackars Alva tycker inte heller om det. Igår ritade hon en teckning till honom innan hon gick och la sig. jag hittade henne på golvet i sitt rum bokstaverandes.
- jag  ä l s k a r  d i g ..OLA! skrev hon.  

Du är så galet älskad Ola!!

hittade kortet som jag letat efter. Vår bricka efter att Freja ploppat ut. BubbelCider å allt. :)



Kommentarer
Postat av: ola

:) ohh vad jag älskar er, blev jätte glad här på jobbet nu :)ler som bara bobby kan...lol

2008-11-18 @ 16:53:58
Postat av: anna

ja du då skulle du ha varit med på rättegången för oj vad dålig jag var och oj oj oj vad han ljög! Men nu är det äntligen över!

2008-11-18 @ 18:00:48
URL: http://pappersdrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0