Marknad och frisörbesök :)

Min ena frisör rinde mig i morse & frågade om inte hon fixk färga mitt hår idag....  men jaaaaaaaa sa jag, snäll som jag är :) Behövde verkligen få ny färg i det.  Måste ju se ut som jag ska.  Det blev skitbra så nu är jag lätt den med mest morotsröd färg i håret i hela Blekinge. 
Det har även varit marknad i stan idag. Efter att Johanna fixat mig i håret så drog jag, Lisen och alla barnen ut på stan. Blev självklart en Latte på Ritz åxå. Jättetrevlig dag förutom att jag inte fick min mobil idag. Måste vänta på ett brev från telia innan jag kan hämta ut den.  Där stod jag på Coop och såg min paket från netonnet med min alldeles egna mobil och jag fick inte hämta ut den. *tårar i de blå*

Tar natten nu, kollat Grey´s. I morgon drar måste jag fixa lokal. 

Johanna skulle åxå färgas & det fick jag fixa!


Freja söt som få :)


Love it!!! Tack snälla underbara Johanna!! Ser ut som Walla igen :)



Kommentarer
Postat av: Anki

Super snyyyygggtt!!!

2008-11-05 @ 22:53:26
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: faster johanna

Det va så lite så.. härligt att du blir nöjd:) pussen o kramen till allai familja

2008-11-05 @ 23:28:50
Postat av: Anonym

Så riktigt snyggt! Wow,du passar verkligen i det röda. Lustigt att man identifierar sig i en färg, jag är askblond från början MEN jag är inte hel utan mitt kanstanjefärgade hår! :-D kRAM

2008-11-06 @ 07:28:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Linda

Kanonsnyggt!!!

2008-11-06 @ 13:42:06
URL: http://lindaskrinda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0