Man är väl bara människa..

Insåg just att jag inte gjort något inlägg sen igår. Sanningen är att jag hade faktiskt glömt att (viskar) betala räkningen. Satt här igår kväll och tjoffa poffa så var det dött i datorn!!! Svor gjprde jag skitlänge och smutskastade Bredbandbolaget ganska rejält tills jag äntligen kom fram till kundtjänt där en manlig röst berättade för mig att dom inte fått betalt för nov- månad. hahahahaha tjoffa på näsan fick jag för den!! hahaha
Fixade allt med en gång så nu är det tillbaka som det ska vara.. puh! Fixade även autogiro så det aldrig händer igen!!

Nu alldeles strax ska jag och de 3 små åka till stan och köpa en present till Brittan som fyller år. Vi ska fira oss själv på söndag med middag och mys. Jag ska köpa en hmhmhm  och en hmhmhm. aaaaaa perfekt för hon pratar hela tiden om hmhmhm och hmhmhm ;) kommer bli perfekt.

Tidigare idag gick jag värsta långpromenaden. Blå himmel och frisk luft.  Sen innan Ola började jobba gick vi till banken och lånade pengar till ett hus........... NEJ tyvärr så gjorde vi INTE DET!! grrrrrrrr  Vi fixade om våra konton så nu har vi ett gemensamt lönekonto, sparkonto och så har alla barnen ett varsitt konto. Allt är precis som det ska vara. Hurra!

Nä, nu har jag inte tid med er lägre. Kollar in hos er alla senare.

långpromenad



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha sambon gjorde så m telefonen förra månaden, vart skitur och svor, sedan aha räkningen. Men men det är mänskligt att glömma.

2008-11-20 @ 19:55:18
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anki

Tror att svärmor kommer bli jätte gald för hmmmm & hmmm..kanonpresenter det;)

kraaaaaaaaaaaam

2008-11-21 @ 10:04:03
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0