Lägesrapport!

Vi har det jättebra.  Snart ska jag köra ner till stan och träffa lovley Sandra (Frejas ena gudmor) på kafferepet. Pratade med Camilla igår och vi kom fram till att vi tar en fika ( även det på kafferepet) på måndag kl. 16. Så alla som vill och kan kom dit. Vi sitter där och trycker i ett hörn någonstans :)))  Puss och kram alla!

Mina tankar & hjärtekramar går härifrån till

Britt som var ledsen igår trots hennes födelsedag
Johanna som flyttade upp till Gävle igår
Lisen som fick nyckeln till lägenheten igår. 

Älskar er alla såå!

Och Ola, älskar dig meeeeed ;) Ät inte bara netto-pizza nu ;)


Kommentarer
Postat av: mitha

vem vet..jag kanske dyker upp jag också på måndag då=)



KRAAM o ha en fin helg!

2008-11-29 @ 10:54:54
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Camilla

Då ses vi där vid 16, jag går direkt från jobbet!

Kram

2008-11-29 @ 11:43:37
Postat av: Anonym

Hahahahah jag har en sambo som klipper Willys fiskgratänger på löpande band då jag inte är hemma....

2008-11-30 @ 01:49:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0