Jävla snö!

Det är ju fullkomlig kaos upp i Sverige. Här nere i botten av vårt vackra oskatteparadis (..) så har det inte kommit mer än de få flingorna som dalade igår.  Ber till han där ovan eller han där nere, ber till alla att vår resa till Säffle inte får ställas in ännu en gång. Sist så var vi sjuka allihopa. Och fan om man inte kan åka pga. vädret. Alva kommer slå ihjäl mig om hon inte får åka till Sanna och Frida snart!! ( hon ska hoppa, leka, äta godis, hoppa, hoppa, hoppa, äta godis ) Det är mycket mildare ute idag så jag tror allt att vi kommer iväg. Men som sagt det är en mycket dyrbar last man åker på. 3 ljuvliga små.

Håller tummarna.  I natt drömde jag att Nigel barker kom med frukost på sängen åt mig. Pratade om honom i går med min käre bloggvän. Och vipps så vart han i min dröm. Han va insmord i olja över hela kroppen och sa Miss Malin.... frukost!!  hahahahahahaha.

Puss och kram


YES,PLEASE!!!  Give me that bed dear Santa :))

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Haha där ska vi sova...hmmm...länge!!

2008-11-25 @ 09:19:20
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahhahahah det du, undra varför du drömde om honom? ;-)Grrrrrrrrrrr

2008-11-25 @ 14:26:14
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Kan trösta dig med att det är helt snöfritt här. Bara jävligt kallt! Men vi har julbelysning i HELA stan så det gör inget...

2008-11-25 @ 21:05:28
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: fridasannaingela

hoppa!!!?

förmodar det handlar om att hoppa häst s

ja hon kan ju iaf följa med när frida ska hoppa =0) det är klubbmästerskap o hon ska testa nya hästen El Arragon för första gången, blir nog spännande för alla inkl. ALVA !

2008-11-26 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0