Brittans Soffa (jaja Noas åxå;)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jösses vilken snygg soffgrupp dom hade köpt. Den var så himla snygger!!! Vilken ruggigt bra smak hon har denne vackre svärmora. Den va ju grå och den va ju i tyg och den va ju ...ALLT!! Det bästa av allt. Lisen hon kan hon, vart ska den "gamla" soffguppen ta vägen. Det är ju galet snygg den åxå och alldeles perfekt :))))))  Fan va lycklig jag är!!!!



de grå kuddarna lyckades hon få med i priset.  Tacka fan för det, dom kostade från början 595 kronor.STYCK!.. URSÄKTA!!! FEMHUNDRANITTIOFEMKRONOR FÖR EN VANLIG GRÅ KUDDE!!!!



Kommentarer
Postat av: ingela

ska beställa soffa imorgon, sista dagen om jag vill få leverans innan jul, sen kan alva få komma o "kleta" i den ! men sån´t gör väl inte storasystrar??

Vad gör ni på nyår? frida o sanna vill fira m alva !

2008-11-02 @ 21:23:16
Postat av: Lizzi

Haha precis!! Jag messade dig tillbaka förut men det gick aldrig fram....men vi hörs imorn! Måste få besked imorn om lght annars blir jag fan galen!!

2008-11-02 @ 22:21:54
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Ida

GRATTIS!!!!!!

2008-11-03 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0