SäffleKaos!

Väldigt glad över att vi åker i morgon för det är fan kaos överallt!  Kedjekrockar på flera ställen.  Stressade bilister som kör som galningar. Det var en brand i en lägenhet i centrala Säffle i natt där en man omkom + att när vi åkte igenom stan för någon timme sedan så var det ytterligare en lägenhetsbrand!!!!!!!!!!! fullt pådrag överallt.

Som sagt, väldigt glad över att vi stannade kvar en dag till för söndagen den 28 dec - 2008 är ingen bra dag.
Ta hand om er alla. Släck alla ljus, sressa inte i trafiken och kramas. Kramar blir man lugn av!


Kommentarer
Postat av: bjorne

Länge sen sist,har haft en bra jul ser jag,ha ett gott nytt år alla 3.

2008-12-28 @ 19:21:09
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Ja herregud!! Jag o Jannice låg o sov 2 lägenheter bort o hörde ingenting, vaknade halv tolv o fattade inte ett skit när vi såg alla människor....men så fick vi ju reda på vad som hänt. De hade ju vart o ringt på men vi hörde ingenting vi. Kör försiktigt imorn så syna vi hemma om några dagar:) Kramen

2008-12-28 @ 20:53:16
Postat av: Ellinor

Hejsan, vi åkte idag från Lidköping och hem fast sent så vi landade först för en halvtimme sedan. Klokt gjord då det var minimal trafik! Skönt att ni stannar och ta det säkra före det osäkra!!!



Jo,ditt recept vart succé så gottit, svärmor undrade vad jag fått det från och jag svarade Wallaz/Malin på bloggen, hennes min var obetalbar hahahahha då hon fattar nada vad gällande IT-teknik.



Ska försöka sova nu,svårt då jag snarkade 2h på raken hem i bilen. STOR KRAM

2008-12-28 @ 23:43:47
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Malin! Lämnar en liten kommentar så att du ser vem som läser din blogg!!! Vilka supergulliga barn du har, roligt att du stortrivs så!! Stora kramar och god fortsättning från Jenny (Anns kusin i Åmål!)

2008-12-29 @ 11:46:51
Postat av: Linda

Gott Nytt År gumman! Kraaaaaaaaaamis

2008-12-29 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0