mat!!

Funderar på att ta ett bad.... om jag orkar. Jag är så trött. Hungrig är jag med. 22.48 och svinhungrig!  tom. middagshungrig. Skulle lätt kunna trycka i mig en cornburgare med massa rödlök.  Slurp!

Freja sover i min famn nu. Som en stock. Vi försökte ge henne välling förut så hon är nog helt utmattad för HON VILLE INTE HA!! haha stackars bebis. men du förstår lilla freja; mamma ska på Opeth & då KAN du inte följa med. Självklart kommer hon att ta flaskan men hon tänkte nog att;  fan heller att det ska gå så lätt. :))

Ska jag sova, eller äta... den stora frågan. vi får se.

sweet dreams everyone!

fyllde tanken idag ... 9.54!!!!


Kommentarer
Postat av: Elli

Vi tankade för 9.49 och blev djupt chockade! Hihihi lilla snuttan så trött, själv börjde jag baka som en dåre då jag kom hem, skönt dock att ha det fixat. STOR KRAM

2008-12-31 @ 00:56:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Kamilla

På torsdag höjer dom skatten på bensin med 29 öre litern, så passa på. Iofs kommer den ändå att vara billigare än för en vecka sen:)

2008-12-31 @ 08:17:10
URL: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0