Måndag och förkyld som ...

Har åkt på världens förkylning + nackspärr.  BLÄ va jobbigt. Okej när man var singel och barnlös. Då fick man va sjuk ifred och bara vara sjuk med stort S. Det funkar ju inte med 3 barn.  Så det är bara att proppa sog full med apoteksvaror och se nöjd och glad ut.  Måndag igen och det betyder så här inför julen även att Ola jobbar sent. Han drog för en stund sedan.

Nä nu ska jag lägga mig en stund, Freja sover, Alva tittar på Tv, Keiren är hos sin flickvän Viktoria!!!!! Ja just det, sin flickvän. Hugaligen va killen är stor.  Han har lyckats att fånga flickan alla vill ha. Han är stolt som en tupp och hon är jättekär.  Dom skickar en massa brev till varandra och nu är han med henne hem och spelar tv-spel. Hoppas hennes mamma har koll på dom hahahahaha.

lite bilder från helgen.

badhusbesök




Viktoriabadet i Sölvesborg. Ligger några hundra meter från oss och utanför badhuset ligger havet. Jättevackert!


Freja som vi är vana att se henne ;)


Julfest på Keirens skola


Nyklippt med stjärna i håret :)


Nu intar jag liggläge.

Ses senare!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fin Alva var i håret!

Skönt med ett bad .

kram

2008-12-08 @ 16:23:12
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN vad sött, knatter som finner love-puppylove. Antar att besöket var väldigt uppskattat på badhuset ;-) Nu ska jag vila,att vara vanlig människa tar knäcken på en ;-) kramar till dig pinglan.

2008-12-08 @ 19:21:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0