En hyllning till mig själv...

Ser mig i speglen och ser ut som ett ras med stort R.  Tråkigt när man inser att man inte blir ett dugg snyggare trots Fredag. Hatar alla dessa bedrövliga ideal. Man ska föda barn och tjoffatjoff så SKA  man vara  fit igen. Men NEEEJ!! mdet funkar inte så.  Önskar mig en plastikkirurg i julklapp. En sån där som bara kommer  in med en aura om sig och säger

-lilla Malin hjärtat. komsikomsi så ska farbror doktorn fixa dina skönhetsfel.  NIP & TUCK snipp snapp!

Men men.. vad gör man. Dessa bilder nedan är en kick-iväg till mig själv. Fortfarande en massa Frejakilon kvar :(

Några bilder som Piik & jag tog förra året. Det översta var med i en tävling! :) Visst ä hon duktig. Tycker dom är ascoola!






Trevlig Fredag älskade läsare & glöm inte; JULTÄVLING a la walla

Kommentarer
Postat av: Anki

Nä ryck upp dej Malla Walla! Du är ju assnygg!! & inte ska det skäras & sträckas i det ansiktet..tänk på Silvia & Linda R..inte är det vackert?

Pöss på dej

2008-12-05 @ 10:16:05
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Åzzy

Coola bilder!

2008-12-05 @ 10:29:04
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Kamilla

Mittenbilden var snygg som f-n. Det kostar på att föda och amma barn. Man får vara glad att man har sitt på det torra. Det vore väldigt jobbigt att vara singel, och behöva ta av sig push-up bhn och dom tajta strumpbyxorna och chocka någon stackars karl:).

2008-12-05 @ 13:11:41
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju skitläcka bilder! Snygg du är! Klart att det påverkar kroppen att föda barn men man får inte glömma att det är något som de flesta går igenom och du har en man som älskar dig och fina välartade kids.



Men jag vet,det kvittar vad folk säger-det är din egaa känsla. Men glöm inte att du är bra,eller faktiskt bäst precis som du är! Kram

2008-12-05 @ 13:15:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: ola

kunde inte sagt det bättre själv, devilswears.

2008-12-05 @ 16:54:15
Postat av: sandra "piik"

men äääääälskling! du förstår ju inet hur vacker du är. och ändå HAR du klämt ut tre ungar. det är helt beundransvärt! jag hoppas verkligen att du förstår det själv snart.



och ola älskar dig utan och inpå och på alla sätt och vis och tycker du är MINST lika vacker! precis osm alla vi andra.



köss, du är bäst!

2008-12-05 @ 19:08:19
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0