Efter jordbävning kommer skivköp

eller nästan i allafall :))   Morgondagens kaotiska händelse i mitt sovrum blev lite för mycket för mig & bebis så vi fick åka på utflykt till Norje. Till Rockshoppen för att köpa lite nya skivor. Väl framme så hade de inga skivor kvar efter att de utökat webshoppen. Men en Iced Earth skiva som jag inte har hittade jag för 69 spänn i en realåda. Hittade även en julklapp från Ola till mig. Freja hittade självklart en perfekt julklapp till Piiken. Tänk vilken bra bebis vi fått ;)

Bilder från dagen som gått:

Freja spanar ut över "festivalsStranden" där vi många badat påklädda eller avklädda.


-Är det här mamma jag ska få luka på "glöggen" första gången?? 
-ja, kära barn...



Heligt festivalsområde i dec-2008







Efter denna trevliga tur åkte vi hem och väckte Ola ( nattjobb) och innan vi tog kvällen åkte vi och tvättade Lady Bridget på biltvätten i sölve.  Vi har alltid lika kul när vi tvättar bilen :))


hahahahaha helgalna ...I KNOW!!

Kommentarer
Postat av: mitha

vill se mer festivalbilder!!! försöker se vart alla ställen är hahaha tror jag kände igen mig på några av bilderna iaf!



nu ska här söves



kraaaaam

2008-12-16 @ 22:09:07
URL: http://himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0