dumma jag är inte smart ibland..

dags för Mr Gordon ikväll igen. Sitter just nu i denna stund & funderar över varför jag inte har kollat på hans program " the F-word". Har missat alla programmen hittils..Skärpning walla!

Sitter även och tycker RIKTIGT illa om mig själv! Busvissla aldrig om ett barn håller i en katt!!!!!  Fan ta mig för att jag skulle visa hur högt jag kunde vissla. Älskade Keiren förlååååååååååt!!!  Maja höll på att tappa både päls, kött & blod. OBS!! jag såg inte att han stod bakom mig.  Usch och fy på mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

På med sovsalva sen är han bra.kram mamma

2008-12-04 @ 21:54:57
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

No sign at all av damen men om jag analyserar mig själv så har jag andra tecken, är ju gruvligt trött-du vet en sådan trötthet som en är av denna världe :) Ska kolla läget i helgen Whiiiiiiiiii så kul MEN jag tar inte ut ngt i förskott men ändå,man får hoppas!



Nu är pausen snart slut,undrar vad det är för gäster? kram kram

2008-12-04 @ 22:16:56
Postat av: Camilla

ajaja ser ut att svida det där!



Hoppas att damen håller sig borta vem du nu är som skrev det:-)



Kram

2008-12-05 @ 08:31:57
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Anki

Aj då! Ser ut att göra ont..men lite xylocain fixar nog det onda...men katten har du kanske skrämt för tid & evighet nu eller?;)

Ha en jätte bra helg



kraaaaaaaaam

2008-12-05 @ 08:42:01
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0