10.47

Snart mindre än en timme tills man ska inta sittläge på RITZ. Har inte tatt en fika med Lisen på över 1 vecka nu...HERREGUUD. Hur överlever jag.  Och JA, ja  måste motstå semlan med saffran idag med :(  Ska unna mig en latte deLUX!

Idag ska jag köpa välling till Freja. Har bestämt mig (tror jag) att jag ska försöka sluta amma. Eller trappa ner.  Hon är snart 4 månader så det känns helt okej.
-Fårlåt FREJA BEBIS men mamma börjar bli trött på kupstorlek dubbel-K



Fridens liljor på er alla

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Men så blev det inte, vi kanske får ta Ritz imorn då eftersom ni fick hålla tillgodo med lisen kaffe hemma hos mig idag:) Jag är såååå semla sugen!

2008-12-11 @ 15:15:26
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Man får unna sig innan jul. Men sen är det stopp! Enligt min filosofi alltså ;)

2008-12-11 @ 19:02:53
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0